This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

divendres, 22 de març del 2013


Hola a tothom!!

Per fi jo també em decideixo a posar el meu granet de sorra al blog!
En aquest petit text us parlaré de la meva experiència en el món de la informàtica i tot el profit que he tret d'aquests cursets. Dos anys enrere, jo no sabia ni encendre l'ordinador ni moure el ratolí i poc a poc amb les classes he après moltes coses! Ara ja m'espavilo sola a buscar coses per internet, llegir i enviar correus i moltíssimes coses més! Qui ho hagués dit temps enrere que ara podria escriure un treball sobre la història de casa nostra amb fotografies o fer un arbre genealògic!

Treballant a poc a poc i amb bona lletra me'n vaig ensortint prou bé! Ja no m'enrotllo més i us deixo dues fotografies nostres treballant!!


Ben concentrats!!!



Bon cap de setmana a tothom i fins dilluns!!

Dolors Masanés.



1 comentaris: